loading...
معرفی و برسی انواع لپ تاپ های جدید و روز دنیا
لپ تاپ جدید بازدید : 40 سه شنبه 09 اسفند 1401 نظرات (0)

مقایسه موبایل سامسونگ و شیائومی، بحث داغ بین طرفداران این دو برند و حتی کارشناسان این حوزه است. بسیاری بر این باورند که سامسونگ به عنوان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان موبایل، عملکرد به مراتب بهتری در این زمینه داشته و گوشی هایی با کیفیت بالا، طراحی زیبا و امکانات و قابلیت های کاربردی تولید و عرضه کرده است. طرفداران شیائومی اما معتقدند که گوشی های این شرکت چینی، از نظر کیفیت و کارایی چیزی از رقیب کره ای کم ندارند و چه بسا با امکانات بهتر، قیمت به صرفه تری نیز دارند.

اما باید گفت که تفاوت موبایل شیائومی و سامسونگ به همین موارد خلاصه نشده و هریک از این برندها، گوشی هایی با ارزش خرید بالا را تولید و عرضه کرده اند. هردو برند از نظر کیفیت و طراحی خوب عمل کرده اند و گوشی هایی در دسته بندی های پایین رده، میان رده و پرچمدار دارند که انتخاب بین آن کمی دشوار است. در ادامه ضمن مقایسه موبایل سامسونگ و شیائومی به شما کمک می کنیم که بهترین گوشی را بین تولیدات این دو برند برای خود انتخاب و خریداری کنید.

لپ تاپ جدید بازدید : 39 دوشنبه 08 اسفند 1401 نظرات (0)

نوکیا اعلام کرد پی از دهه ها فعالیت اکنون قصد دارد در آستانه کنگره جهانی موبایل هویت برند خود را تغییر دهد. این شرکت به جای لوگوی قبلی که حدود ۴۵ سال از تغییر آن می گذرد، از یک لوگوی جدید نیز رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوکیا اعلام کرد در حال ایجاد تغییرات جدیدی در هویت برند خود است. این تغییرات می تواند نوید دهنده تغییراتی در رابطه با رشد این برند باشد.

لپ تاپ جدید بازدید : 18 یکشنبه 07 اسفند 1401 نظرات (0)

هواوی Matebook E Go، جدیدترین مدل از خط محبوب Matebook E این شرکت، از زمان معرفی خود در اوایل سال 2023، سر و صدای زیادی در دنیای فناوری ایجاد کرده است. Matebook E Go به لطف فرم شیک، مشخصات قوی و قیمت مناسب به سرعت در حال صعود به صدر بازار لپ‌تاپ‌ها است. این گجت در حال حاضر برای خرید در سرزمین اصلی چین در دسترس است. این یک نوت بوک دو در یک است که از انواع تبلت و لپ تاپ پشتیبانی می کند. به همراه لوازم جانبی قابل جدا شدن مانند قلم و کیبورد ارائه می شود.

از 13 فوریه 2023، Huawei MateBook E Go 2023 برای خرید در چین در دسترس خواهد بود. دو نسخه مختلف از این ابزار وجود خواهد داشت. یکی 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دیگری 512 گیگابایت حافظه داخلی و همین مقدار رم دارد. قیمت اولی 4299 یوان (631 دلار) است، در حالی که قیمت دومی 4999 یوان (734 دلار) است. پوشش صفحه کلید و قلم این تبلت را می توان به طور جداگانه با قیمت 368 یوان (حدود 54 دلار) خریداری کرد.

لپ تاپ جدید بازدید : 17 شنبه 06 اسفند 1401 نظرات (0)

فناوری گوشی‌‌های تاشو در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است. چیزی که در ابتدا یک قابلیت گران قیمت به نظر می‌رسید، اکنون یکی از منحصر به فردترین انواع فرم در فناوری تلفن همراه است که میلیون‌ها کاربر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

البته ما هنوز شاهد “انقلاب تاشو” نیستیم که برخی از اعضای جامعه فناوری هنگام عرضه گلکسی فولد اصلی سامسونگ پیش بینی کردند.

لپ تاپ جدید بازدید : 16 پنجشنبه 04 اسفند 1401 نظرات (0)

فناوری تاشو در طی چند سال گذشته راه درازی را طی کرده و بر خلاف انتظارات حالا گوشی‌های تاشو با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند. با این وجود، این نوع از گوشی‌ها تنها ۱ درصد از فروش کلی گوشی‌ها در جهان را به خود اختصاص داده‌اند و هنوز جای پیشرفت زیادی دارند. حالا سامسونگ قصد دارد تا با عرضه‌‌ی محصولات تاشوی مختلف، این فناوری را به استاندارد اصلی بازار تبدیل کند.

لپ تاپ جدید بازدید : 16 چهارشنبه 03 اسفند 1401 نظرات (0)

فیلیپس یک جفت مانیتور گیمینگ OLED را با نام تجاری Evnia خود عرضه کرده است که دارای نرخ تازه سازی و وضوح بالا هستند. همچنین این مانیتورها با توجه به ابعادشان (34 اینچ و 42 اینچ) در رده‌های مدل‌های بزرگ قرار می‌گیرند و دارای تاخیر ورودی کم، پانل های 10 بیتی، و در مورد مدل کوچکتر، نمایشگر منحنی هستند.

رونمایی از مانیتور 4K فیلیپس 27B1U7903 با پشتیبانی از 4 درگاه تاندربولت 4
Evnia 34M2C8600 با فناوری نقطه کوانتومی (QD) عرضه می‌شود
با مانیتور فیلیپس Evnia 34M2C8600 شروع می‌کنیم، این صفحه نمایش 34 اینچی QD-OLED یکی دیگر از ترکیب پنل‌های دیود ساطع کننده نور ارگانیک (OLED) و فناوری نقطه کوانتومی (QD) است. Alienware AW3423DWF نیز، یکی از دیگر مانیتورهای QD-OLED موجود در بازار است. یکی از مزایای آنها این است که ظاهراً نسبت به سایر انواع پنل‌های OLED معمول در بازار کمتر مستعد سوختن هستند.

لپ تاپ جدید بازدید : 17 دوشنبه 01 اسفند 1401 نظرات (0)

آیفون ۱۵ به تبعیت از قانون اتحادیه اروپا با پورت USB C عرضه میشود. با توجه به این موضوع شایعات بسیاری در مورد گوشی بعدی اپل منتشر شده است. اکنون نیز تصویری از آیفون ۱۵ به اینترنت راه پیدا کرده است که در آن آیفون ۱۵ را همراه با پورت USB C و طراحی تیتانیوم نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در تصویر منتشر شده که توسط MacRumors انجام گرفت قسمت انتهایی آیفون ۱۵ مشاهده میشود که پورت USB C در آن قابل مشاهده است.

لپ تاپ جدید بازدید : 60 شنبه 29 بهمن 1401 نظرات (0)

تصویری به بیرون درز کرده است که از وجود پورت USB-C و طراحی تیتانیومی در آیفون 15 پرو – iPhone 15 Pro خبر می‌دهد.
کسب درآمد از یوتیوب با افراک


به‌نظر می‌رسد یکی از افشاگران فعال در توییتر (Unknownz21)، عکسی واقعی از نمونه اولیه آیفون 15 پرو را به‌اشتراک گذاشته باشد. این عکس البته روی لبه پایینی گوشی متمرکز است و پورت USB-C آیفون 15 پرو را در میان دو پیچ و حفره‌های اسپیکر نشان می‌دهد. می‌توان گفت این همان قالب آیفون 14 پرو است؛ با این تفاوت که درگاه تایپ C، جای لایتنینگ را گرفته است.

لپ تاپ جدید بازدید : 13 شنبه 29 بهمن 1401 نظرات (0)

به‌تازگی مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را در رابط کاربری ویندوز ۱۱ توسعه دهد.
کسب درآمد از یوتیوب با افراک


طبق گزارش‌ها، ویندوز ۱۱ قرار است در چند سال آینده با فناوری هوش مصنوعی بهبود یابد و یکی از بخش‌های این رابط با هوش مصنوعی اصلاح خواهد شد.

اگرچه ویندوز ۱۱ در موارد اندکی قوی‌ عمل می‌کند، اما عملکرد این سیستم‌عامل نسبت به نسخه پیشین خود در بسیاری از موارد ضعیف‌تر بوده و همین موضوع سبب کاهش محبوبیت این رابط کاربری شده است.

لپ تاپ جدید بازدید : 15 سه شنبه 25 بهمن 1401 نظرات (0)

فضای ذخیره‌سازی دیجیتال همیشه پرمخاطب است، بنابراین دانستن نحوه بسته‌بندی داده‌ها در بسته‌های حتی کوچک‌تر مفید است. به طور خلاصه، فشرده سازی فایل به شما امکان می‌دهد تا بخش‌های بزرگی از فضا را بازیابی کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هر دو ویندوز و macOS دارای ابزار‌های داخلی برای فشرده‌سازی فایل‌های شما هستند و اگر این کار باعث قطع نشدن آن نشد، تعداد زیادی برنامه شخص ثالث نیز وجود دارند که کار جامع‌تری را انجام می‌دهند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 521
  • بازدید کلی : 1,359