loading...
معرفی و برسی انواع لپ تاپ های جدید و روز دنیا
لپ تاپ جدید بازدید : 17 یکشنبه 21 اسفند 1401 نظرات (0)

برخی کاربران گوشی گلکسی S23 اولترا می گویند این گوشی در اتصال به وای فای مشکل دارد. بطوری که با وجود اتصال به وای فای به اینترنت متصل نمیشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بنظر می رسد گلکسی اس ۲۳ با وجود کیفیت ساخت بالا دچار باگ نرم افزاری شده است. برخی از دارندگان این گوشی اعلام کردند در برخی مواقع با وجود اتصال به وای فای امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد. در بعضی از مواقع نیز پس از اتصال مجددا اتصال قطع میشود. یکی از کاربران در انجمن ردیت می گوید این گوشی از زمان خرید این مشکل را داشته است.

لپ تاپ جدید بازدید : 13 شنبه 20 اسفند 1401 نظرات (0)

مدیرعامل ریلمی در توییت اخیر خود اعلام کرد این شرکت به زودی یک گوشی تاشو جدید عرضه می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ طی سال های اخیر با عرضه گوشی‌های تاشو توانسته بازار این گوشی ها را به خود اختصاص دهد. اما اکنون با ورود شرکت های جدید رقبای زیادی از جمله شرکت های چینی به این بازار اضافه شدند. اخیراً اوپو نیز گوشی تاشو جدید خود را برای رقابت با گلکسی زد فلیپ عرضه کرد.

لپ تاپ جدید بازدید : 15 پنجشنبه 18 اسفند 1401 نظرات (0)

به گزارش ثریا شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که فناوری مودم استاندارد شده شبکه‌های غیرزمینی (NTN) به صورت ۵G را برای ارتباط مستقیم بین گوشی‌های هوشمند و ماهواره‌ها، به ویژه در مناطق دورافتاده، در نظر گرفته است.
سامسونگ قصد دارد این فناوری را در راه‌حل‌های مودم اگزینوس این شرکت ادغام کند و به تجاری‌سازی ارتباطات ماهواره‌ای ۵G سرعت بخشد و راه را برای عصر اینترنت همه چیز مبتنی بر ۶G (IoE) هموار کند.

نکته قابل توجه اینجاست که این فناوری نیازی به دکل‌های مخابراتی ندارد و ظاهراً به‌زودی قرار است همراه با تراشه‌های اگزینوس، اینترنت ماهواره‌ای را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد.

لپ تاپ جدید بازدید : 17 چهارشنبه 17 اسفند 1401 نظرات (0)

سری آیفون اپل هر سال در بین پرفروش‌ترین گوشی‌های سال قرار می‌گیرند و بازار گوشی‌ها در سال ۲۰۲۲ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت (Counterpoint)، از بین ۱۰ گوشی پرفروش سال ۲۰۲۲ تعداد ۸ گوشی متعلق به شرکت اپل بوده است.

در لیست ۱۰ گوشی پرفروش سال ۲۰۲۲، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته و رتبه‌های پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم نیز به ترتیب به گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو، آیفون ۱۲، آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو و آیفون SE 2022 رسیده است. نکته‌ی جالب در خصوص این لیست، برتری نسخه‌ی پرو مکس آیفون ۱۴ در برابر نسخه‌های پایه و پرو و عدم حضور نسخه‌ی پلاس در آن است.

لپ تاپ جدید بازدید : 18 سه شنبه 16 اسفند 1401 نظرات (0)

در حالیکه هنوز چند ماه تا زمان معرفی سری آیفون ۱۵ باقی مانده است امروز تصاویری از پنل‌های شیشه‌ای این سری فاش شده است. 

همانطور که د از قابلیت جزیره پویا پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت که به صورت بریدگی کپسولی‌شکل در بالای نمایشگر قرار دارد علاوه بر دوربین سلفی، شامل سنسورهای فیس آیدی می‌شود. ر تصاویر مشاهده می‌کنید همه مدل‌های آیفون ۱۵

لپ تاپ جدید بازدید : 15 دوشنبه 15 اسفند 1401 نظرات (0)
چطور باید بهترین لپ تاپ برای بازی را خریداری کنیم؟ قبل از اقدام برای خرید یک لپ تاپ باید چند نکته را در نظر داشته باشید. دانستن این نکات به شما کمک می‌کند تا در مراحل بعدی دقیقا هدف خود را بشناسید. قبل از اقدام برای خرید یک لپ تاپ باید چند نکته را در نظر داشته باشید. بودجه خود را مشخص کنید مشخص کردن بودجه برای خرید لپ تاپ به شما کمک می‌کند تا سریع و بدون حاشیه لپ تاپ دوست داشتنی خود را خریداری کنید. دانستن بودجه به ما در آی تی هوم کمک می‌کند تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنیم.
لپ تاپ جدید بازدید : 14 یکشنبه 14 اسفند 1401 نظرات (0)

کارت گرافیک‌های INNO3D در دسته بندی‌های INNO3D، iCHILL و Gaming OC به بازار عرضه می‌شوند، آیا تفاوت آن‌ها را می‌دانید؟

شرکت INNO3D به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کارت گرافیک در جهان، نیاز تمام کاربران خود را در نظر می‌گیرد. به همین دلیل تنوع کارت گرافیک‌های این شرکت بیش از رقبای خود است. با شناخت بهتر سه دسته بندی شرکت INNO3D بهتر از همیشه انتخاب می‌کنیم.

کارت گرافیک‌های INNO3D
در تمام کارت گرافیک‌های INNO3D از تراشه انویدیا استفاده می‌شود. امروز که این مقاله را می‌خوانید کارت گرافیک‌های INNO3D با سه سری تراشه GTX، RTX 30 و RTX 40 تولید می‌شود. کارت گرافیک‌های RTX 40 جدیدترین سری از محصولات انویدیا است.

لپ تاپ جدید بازدید : 17 شنبه 13 اسفند 1401 نظرات (0)

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی‌های گلکسی A34 و A54 وجود داشته است و هنوز مشخص نیست سامسونگ این گوشی‌ها را چه زمانی معرفی خواهد کرد.

حالا یک افشاگر مطرح فاش کرده است که هر دو گوشی گلکسی A34 و A54 در روز ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) معرفی خواهند شد. هنوز معلوم نیست که سامسونگ مراسمی در این روز برگزار خواهد کرد یا معرفی این گوشی‌ها صرفا به صورت رسانه‌ای اعلام خواهد شد.

لپ تاپ جدید بازدید : 31 پنجشنبه 11 اسفند 1401 نظرات (0)

داشتن لپ تاپی بزرگ آرزوی بسیاری از کاربران است، اما سازندگان سخت افزار محدودیت هایی در این زمینه اعمال کرده اند. همین امر باعث شده برخی از کاربران خود دست به کار شده و بزرگ‌ترین لپ تاپ قابل حمل جهان را بسازند. این لپ‌تاپ 43 اینچی به پردازنده نسل یازدهم Core i7-1165G7 اینتل و کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 مجهز شده است. جزئیات بیشتر درباره مشخصات این لپ تاپ بزرگ را در ادامه این مطلب از شهر سخت افزار بخوانید.

یک زوج یوتوبر بزرگ ترین لپ تاپ قابل حمل جهان را ساخته‌اند که 45 کیلوگرم وزن دارد و از پلتفرم شرکت اینتل استفاده شده است. در حال‌ حاضر بزرگ‌ترین لپ‌تاپ با اندازه 21 اینچ عرضه شده اما این زوج یوتوبر با استفاده از نمایشگر سامسونگ M70B یک لپ‌تاپ 43 اینچی ساختند.

لپ تاپ جدید بازدید : 63 چهارشنبه 10 اسفند 1401 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، «سینکرون»  (Synchron) بخشی از محصول نوظهور شرکت‌هایی است که فناوری را در صنعت رابط مغز و رایانه آزمایش می‌کنند.

سوئیچ سینکرون از طریق رگ های خونی درون بدن کاشته می شود و به بیماران این امکان را می دهد تا تنها با استفاده از ذهن خود از فناوری استفاده کنند. بر اساس این گزارش، فناوری آزمایشی تاکنون روی سه بیمار در ایالات متحده و چهار بیمار در استرالیا آزمایش شده است.

لپ تاپ جدید بازدید : 40 سه شنبه 09 اسفند 1401 نظرات (0)

مقایسه موبایل سامسونگ و شیائومی، بحث داغ بین طرفداران این دو برند و حتی کارشناسان این حوزه است. بسیاری بر این باورند که سامسونگ به عنوان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان موبایل، عملکرد به مراتب بهتری در این زمینه داشته و گوشی هایی با کیفیت بالا، طراحی زیبا و امکانات و قابلیت های کاربردی تولید و عرضه کرده است. طرفداران شیائومی اما معتقدند که گوشی های این شرکت چینی، از نظر کیفیت و کارایی چیزی از رقیب کره ای کم ندارند و چه بسا با امکانات بهتر، قیمت به صرفه تری نیز دارند.

اما باید گفت که تفاوت موبایل شیائومی و سامسونگ به همین موارد خلاصه نشده و هریک از این برندها، گوشی هایی با ارزش خرید بالا را تولید و عرضه کرده اند. هردو برند از نظر کیفیت و طراحی خوب عمل کرده اند و گوشی هایی در دسته بندی های پایین رده، میان رده و پرچمدار دارند که انتخاب بین آن کمی دشوار است. در ادامه ضمن مقایسه موبایل سامسونگ و شیائومی به شما کمک می کنیم که بهترین گوشی را بین تولیدات این دو برند برای خود انتخاب و خریداری کنید.

لپ تاپ جدید بازدید : 39 دوشنبه 08 اسفند 1401 نظرات (0)

نوکیا اعلام کرد پی از دهه ها فعالیت اکنون قصد دارد در آستانه کنگره جهانی موبایل هویت برند خود را تغییر دهد. این شرکت به جای لوگوی قبلی که حدود ۴۵ سال از تغییر آن می گذرد، از یک لوگوی جدید نیز رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوکیا اعلام کرد در حال ایجاد تغییرات جدیدی در هویت برند خود است. این تغییرات می تواند نوید دهنده تغییراتی در رابطه با رشد این برند باشد.

لپ تاپ جدید بازدید : 18 یکشنبه 07 اسفند 1401 نظرات (0)

هواوی Matebook E Go، جدیدترین مدل از خط محبوب Matebook E این شرکت، از زمان معرفی خود در اوایل سال 2023، سر و صدای زیادی در دنیای فناوری ایجاد کرده است. Matebook E Go به لطف فرم شیک، مشخصات قوی و قیمت مناسب به سرعت در حال صعود به صدر بازار لپ‌تاپ‌ها است. این گجت در حال حاضر برای خرید در سرزمین اصلی چین در دسترس است. این یک نوت بوک دو در یک است که از انواع تبلت و لپ تاپ پشتیبانی می کند. به همراه لوازم جانبی قابل جدا شدن مانند قلم و کیبورد ارائه می شود.

از 13 فوریه 2023، Huawei MateBook E Go 2023 برای خرید در چین در دسترس خواهد بود. دو نسخه مختلف از این ابزار وجود خواهد داشت. یکی 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دیگری 512 گیگابایت حافظه داخلی و همین مقدار رم دارد. قیمت اولی 4299 یوان (631 دلار) است، در حالی که قیمت دومی 4999 یوان (734 دلار) است. پوشش صفحه کلید و قلم این تبلت را می توان به طور جداگانه با قیمت 368 یوان (حدود 54 دلار) خریداری کرد.

لپ تاپ جدید بازدید : 17 شنبه 06 اسفند 1401 نظرات (0)

فناوری گوشی‌‌های تاشو در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده است. چیزی که در ابتدا یک قابلیت گران قیمت به نظر می‌رسید، اکنون یکی از منحصر به فردترین انواع فرم در فناوری تلفن همراه است که میلیون‌ها کاربر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

البته ما هنوز شاهد “انقلاب تاشو” نیستیم که برخی از اعضای جامعه فناوری هنگام عرضه گلکسی فولد اصلی سامسونگ پیش بینی کردند.

لپ تاپ جدید بازدید : 16 پنجشنبه 04 اسفند 1401 نظرات (0)

فناوری تاشو در طی چند سال گذشته راه درازی را طی کرده و بر خلاف انتظارات حالا گوشی‌های تاشو با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده‌اند. با این وجود، این نوع از گوشی‌ها تنها ۱ درصد از فروش کلی گوشی‌ها در جهان را به خود اختصاص داده‌اند و هنوز جای پیشرفت زیادی دارند. حالا سامسونگ قصد دارد تا با عرضه‌‌ی محصولات تاشوی مختلف، این فناوری را به استاندارد اصلی بازار تبدیل کند.

لپ تاپ جدید بازدید : 16 چهارشنبه 03 اسفند 1401 نظرات (0)

فیلیپس یک جفت مانیتور گیمینگ OLED را با نام تجاری Evnia خود عرضه کرده است که دارای نرخ تازه سازی و وضوح بالا هستند. همچنین این مانیتورها با توجه به ابعادشان (34 اینچ و 42 اینچ) در رده‌های مدل‌های بزرگ قرار می‌گیرند و دارای تاخیر ورودی کم، پانل های 10 بیتی، و در مورد مدل کوچکتر، نمایشگر منحنی هستند.

رونمایی از مانیتور 4K فیلیپس 27B1U7903 با پشتیبانی از 4 درگاه تاندربولت 4
Evnia 34M2C8600 با فناوری نقطه کوانتومی (QD) عرضه می‌شود
با مانیتور فیلیپس Evnia 34M2C8600 شروع می‌کنیم، این صفحه نمایش 34 اینچی QD-OLED یکی دیگر از ترکیب پنل‌های دیود ساطع کننده نور ارگانیک (OLED) و فناوری نقطه کوانتومی (QD) است. Alienware AW3423DWF نیز، یکی از دیگر مانیتورهای QD-OLED موجود در بازار است. یکی از مزایای آنها این است که ظاهراً نسبت به سایر انواع پنل‌های OLED معمول در بازار کمتر مستعد سوختن هستند.

لپ تاپ جدید بازدید : 17 دوشنبه 01 اسفند 1401 نظرات (0)

آیفون ۱۵ به تبعیت از قانون اتحادیه اروپا با پورت USB C عرضه میشود. با توجه به این موضوع شایعات بسیاری در مورد گوشی بعدی اپل منتشر شده است. اکنون نیز تصویری از آیفون ۱۵ به اینترنت راه پیدا کرده است که در آن آیفون ۱۵ را همراه با پورت USB C و طراحی تیتانیوم نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در تصویر منتشر شده که توسط MacRumors انجام گرفت قسمت انتهایی آیفون ۱۵ مشاهده میشود که پورت USB C در آن قابل مشاهده است.

لپ تاپ جدید بازدید : 59 شنبه 29 بهمن 1401 نظرات (0)

تصویری به بیرون درز کرده است که از وجود پورت USB-C و طراحی تیتانیومی در آیفون 15 پرو – iPhone 15 Pro خبر می‌دهد.
کسب درآمد از یوتیوب با افراک


به‌نظر می‌رسد یکی از افشاگران فعال در توییتر (Unknownz21)، عکسی واقعی از نمونه اولیه آیفون 15 پرو را به‌اشتراک گذاشته باشد. این عکس البته روی لبه پایینی گوشی متمرکز است و پورت USB-C آیفون 15 پرو را در میان دو پیچ و حفره‌های اسپیکر نشان می‌دهد. می‌توان گفت این همان قالب آیفون 14 پرو است؛ با این تفاوت که درگاه تایپ C، جای لایتنینگ را گرفته است.

لپ تاپ جدید بازدید : 13 شنبه 29 بهمن 1401 نظرات (0)

به‌تازگی مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را در رابط کاربری ویندوز ۱۱ توسعه دهد.
کسب درآمد از یوتیوب با افراک


طبق گزارش‌ها، ویندوز ۱۱ قرار است در چند سال آینده با فناوری هوش مصنوعی بهبود یابد و یکی از بخش‌های این رابط با هوش مصنوعی اصلاح خواهد شد.

اگرچه ویندوز ۱۱ در موارد اندکی قوی‌ عمل می‌کند، اما عملکرد این سیستم‌عامل نسبت به نسخه پیشین خود در بسیاری از موارد ضعیف‌تر بوده و همین موضوع سبب کاهش محبوبیت این رابط کاربری شده است.

لپ تاپ جدید بازدید : 14 سه شنبه 25 بهمن 1401 نظرات (0)

فضای ذخیره‌سازی دیجیتال همیشه پرمخاطب است، بنابراین دانستن نحوه بسته‌بندی داده‌ها در بسته‌های حتی کوچک‌تر مفید است. به طور خلاصه، فشرده سازی فایل به شما امکان می‌دهد تا بخش‌های بزرگی از فضا را بازیابی کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هر دو ویندوز و macOS دارای ابزار‌های داخلی برای فشرده‌سازی فایل‌های شما هستند و اگر این کار باعث قطع نشدن آن نشد، تعداد زیادی برنامه شخص ثالث نیز وجود دارند که کار جامع‌تری را انجام می‌دهند.

لپ تاپ جدید بازدید : 24 دوشنبه 24 بهمن 1401 نظرات (0)

در راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون تومان سعی کردیم اطلاعات کاملی را از گوشی های اقتصادی سامسونگ در اختیار شما قرار دهیم. سامسونگ برخی از گوشی‌های خوب خود را در این محدوده قیمتی عرضه می‌کند تا سهم بیشتری از بازار را داشته باشد.

در مقاله‌های قبلی، بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ تا 3 میلیون، 4 میلیون، 5 میلیون و 6 میلیون را معرفی کردیم. دراین مقاله نیز به معرفی برخی از بهترین گوشی های 7 میلیونی سامسونگ می‌پردازیم تا در انتخاب بهتر به شما کمک کنیم.

لپ تاپ جدید بازدید : 15 شنبه 22 بهمن 1401 نظرات (0)

لپ تاپ گیمینگ یا کنسول؟ با پلی استیشن و ایکس باکس هر کسی به بازی فکر می‌کند اما لپ تاپ کارهای بیش‌تری انجام می‌دهد.

لپ تاپ گیمینگ و کنسول‌ دو راه عالی برای بازی کردن به حساب می‌آیند. هر دو ویژگی‌های خوب و بدی دارند، در این مقاله بهترین گزینه برای خود را پیدا می‌کنید. یک لپ تاپ گیمینگ از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کند و در کنار اجرای بازی‌های روز دنیا می‌تواند نرم افزارهای سنگین و کاربردی را اجرا کند. با کنسول در کنار بازی کردن تنها می‌توانید فیلم تماشا کنید.

لپ تاپ جدید بازدید : 19 دوشنبه 17 بهمن 1401 نظرات (0)

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، ایسر به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح انواع لپ‌تاپ، محصول اقتصادی جدیدش یعنی Aspire ۳ را روانه بازار کرده است. این اولترابوک به عنوان نسخه به‌روزرسانی شده نسل‌های قبل خود معرفی شده از پردازنده جدید AMD Ryzen ۵، ۷۰۰۰ بهره می‌برد. ایسر این لپ‌تاپ را با قیمت پایه ۵۸۸ دلار به فروش می‌رساند.

ایسر قصد دارد با عرضه اولترابوک‌های به‌روز و نسبتا اقتصادی، سهم بیشتری از بازار لپ‌تاپ‌ها را از آن خود کند. نسل جدید لپ‌تاپ Aspire ۳ هم با همین هدف به‌تازگی معرفی شده و قصد داریم نگاه کامل‌تری به ویژگی‌های آن داشته باشیم.

لپ تاپ جدید بازدید : 16 شنبه 15 بهمن 1401 نظرات (0)

در رویداد Galaxy Unpacked 2023، شرکت سامسونگ علاوه بر نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۳، لپ‌تاپ‌های جدید این مجموعه را هم معرفی کرده است. در این مطلب علاوه بر مشخصات فنی لپ تاپ‌های سری Galaxy Book 3 جدول قیمت آن‌ها نیز در اختیار شما مخاطبان خوب شهر سخت‌افزار قرار گرفته است.

در رویداد گلکسی آنپکد که به‌تازگی آغاز شده است، شرکت سامسونگ از سری جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک ۳ پرده‌برداری کرد. این مجموعه جدید از لپ تاپ‌های سامسونگ علاوه‌بر ارتقای سخت افزاری مورد انتظار همیشگی خود، برای اولین بار شاهد اضافه شدن نسخه اولترا هستند.

لپ تاپ جدید بازدید : 14 چهارشنبه 12 بهمن 1401 نظرات (0)

به تازگی مشخصات و قیمت و زمان عرضه لپ‌تاپ‌های Gram 17 ال جی اعلام شده است. به نظر می‌آید لپ‌تاپ‌ Gram 17 با پردازنده Core i7-1360P اینتل به همراه کارت گرافیک RTX 3050 انویدیا و 32 گیگابایت حافظه رم قیمتی معادل 2299 دلار داشته و از فردا در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. جزئیات بیشتر درباره لپ تاپ ال جی را در ادامه این مطلب از شهر سخت افزار بخوانید.

ال‌جی سرانجام تاریخ عرضه و قیمت جدیدترین لپ‌تاپ‌های Gram 17 خود را اعلام کرد.  این لپ‌تاپ‌های سبک وزن از فردا وارد بازار می‌شود. لپ تاپ های Gram17 به نمایشگری با نرخ نوسازی متغیر و پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل مجهز شده و از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ جدید بازدید : 16 دوشنبه 10 بهمن 1401 نظرات (0)

ایسر اخیراً لپ‌تاپ ۱۶ اینچی SFA16-41-A76Z با صفحه‌نمایش 4K را معرفی کرده است که به لطف استفاده از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم در ساخت آن، تنها 1.17 کیلوگرم وزن دارد. ضخامت این لپ‌تاپ در باریک‌ترین نقطه به 12.95 میلی‌متر می‌رسد. با شهر سخت‌افزار همراه باشید.

شرکت ایسر به‌تازگی از عرضه یک لپ تاپ جدید ۱۶ اینچی با رزولوشن 4K (3840 در 2400 پیکسل) خبر داده است که به لطف استفاده از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم، وزن آن‌ها تنها 1.17 کیلوگرم است.

لپ تاپ جدید بازدید : 18 دوشنبه 10 بهمن 1401 نظرات (0)

ایسر اخیراً لپ‌تاپ ۱۶ اینچی SFA16-41-A76Z با صفحه‌نمایش 4K را معرفی کرده است که به لطف استفاده از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم در ساخت آن، تنها 1.17 کیلوگرم وزن دارد. ضخامت این لپ‌تاپ در باریک‌ترین نقطه به 12.95 میلی‌متر می‌رسد. با شهر سخت‌افزار همراه باشید.

شرکت ایسر به‌تازگی از عرضه یک لپ تاپ جدید ۱۶ اینچی با رزولوشن 4K (3840 در 2400 پیکسل) خبر داده است که به لطف استفاده از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم، وزن آن‌ها تنها 1.17 کیلوگرم است.

لپ تاپ جدید بازدید : 15 شنبه 08 بهمن 1401 نظرات (0)

به تازگی لنوو از نسل دوم لپ تاپ‌های Yoga 13W با پردازنده‌های Ryzen 7000 ای ام دی و نمایشگر 13.3 اینچی با حداکثر روشنایی 300 نیت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی رونمایی کرده است. جزئیات بیشتر درباره مشخصات و قابلیت‌های لپ‌تاپ جدید لنوو را در ادامه این مطلب از شهر سخت افزار بخوانید.

نسل دوم لپ‌ تاپ یوگا 13W لنوو با پردازنده‌های سری رایزن 7000 ساخت AMD عرضه شده و به نمایشگر 13.3 اینچی نوع IPS با وضوح 1920 در 1200 پیکسل مجهز هستند. نسخه جدید لپ تاپ Yoga 13W برای دانش‌آموزان و دانشجویان و به طور خلاصه امور آموزشی طراحی و ساخته شده است.

لپ تاپ جدید بازدید : 16 چهارشنبه 05 بهمن 1401 نظرات (0)

مطابق بررسی کارشناسان، درایو SSD مک بوک پرو M2 Pro اپل سرعت نوشتن بیشتری از نسل قبل دارد؛ اما سرعت خواندن آن کمی افت کرده است.
D4-mci

هفته‌ی گذشته، اپل لپ تاپ‌های سری مک بوک پرو را با دو پردازنده‌ی M2 Pro و M2 Max به‌روزرسانی کرد. درحالی‌که مک بوک پرو ۲۰۲۳ از‌لحاظ طراحی ظاهری هیچ تغییری به خود ندیده، به‌لطف پردازنده‌های جدید، قدرت پردازشی بیشتری از نسل قبل دارد. اپل می‌گوید M2 Pro و M2 Max نه‌تنها قوی‌تر از نسل قبل‌اند؛ بلکه مصرف انرژی کمتری دارند.

لپ تاپ جدید بازدید : 19 دوشنبه 03 بهمن 1401 نظرات (0)

از زمان معرفی نخستین گوشی با نمایشگر تاشو، نسبتا مدت زیادی گذشته و موفقیت این گوشی‌ها، موجب این شده که بسیاری از شرکت‌ها این فرم را به عنوان نسل بعدی گوشی‌های هوشمند به رسمیت بشناسند. اینطور که به نظر می‌رسد؛ اپل نیز از محبوبیت این گوشی‌ها غافل نمانده و بعید نیست که قصد عرضه یک گوشی تاشو را داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های اپل در زمینه تولید گوشی‌های تاشو، بخش دوام بوده که برای این شرکت اهمیت بسیاری دارد. به دلیل ساختار خاص نمایشگر گوشی‌های تاشو، این محصولات مقاومت چندانی در برابر ضربات و خط و خش ندارند.

لپ تاپ جدید بازدید : 17 شنبه 01 بهمن 1401 نظرات (0)

مایکروسافت قصد دارد به زودی از سیستم هوش مصنوعی ChatGPT در سرویس مبتنی بر فضای ابری Azure استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با اضافه شدن ChatGPT به سرویس مایکروسافت Azure کاربران می توانند از قابلیت های هوش مصنوعی نیز استفاده کنند. مایکروسافت در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد به زودی ربات ChatGPT به بخش هوش مصنوعی Azure اضافه خواهد شد و کسب و کارها امکان استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته را خواهند داشت.

لپ تاپ جدید بازدید : 23 پنجشنبه 29 دی 1401 نظرات (0)

به گزارش ثریا نمایشگاه CES بالاخره تمام شد و بهترین زمان برای این است که محصولات شگفت‌انگیز نمایشگاه مذکور را مرور کنیم.

 یکی از محصولات استثنایی این رویداد قلم لپ تاپ استایلوس MSI Pen ۲ است که علاوه‌بر نمایشگر، روی کاغذ معمولی نیز می‌نویسد. این محصول از نوک گرافیتی بهره می‌برد که با جدیدترین نسخه این شرکت سازگار است. قلم استایلوس MSI Pen ۲ با جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری Creator Z ۱۷ HX Studio و CreatorPro Z ۱۷ HX Studio عرضه می‌شود و مشابه آن را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

لپ تاپ جدید بازدید : 22 سه شنبه 27 دی 1401 نظرات (0)

کروم بوک لنوو با تراشه‌های قوی‌تر، عمر باتری طولانی‌تر، بلندگوهای باکیفیت‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر معرفی شدند.
D4-mci

لنوو با دست پر به نمایشگاه CES 2023 آمده است؛ از لپ‌تاپ‌های مختلف گرفته تا کامپیوترهای دسکتاپ و حتی کروم‌بوک‌ها که هرساله در این نمایشگاه نسلی جدید و بهبودیافته از آن معرفی می‌شود.

امسال نیز این شرکت با به‌روزرسانی کروم بوک IdeaPad Flex 3i سعی می‌کند محصولی جذاب و کاربردی‌تر از نسل‌های پیشین ارائه دهد. برای این منظور کروم بوک لنوو از نمایشگری بزرگ‌تر بهره می‌برد که حالا ابعاد این دستگاه ۲ در ۱ به ۱۲ اینچ می‌رسد. افزون‌براین، با استفاده از لولای ۳۶۰ درجه آن می‌توان از دستگاه به‌عنوان تبلت نیز استفاده کرد

لپ تاپ جدید بازدید : 28 یکشنبه 29 اسفند 1400 نظرات (0)

رایانه ها مردم را روی ماه قرار داده اند و روبات های بامزه ای را به مریخ فرستاده اند . شاید فکر کنید جایی در اتوپیای تکنولوژیک معجزه آسای عصر ما، ما همچنین می توانیم بدون خرج کردن یک لپ تاپ مناسب به دست آوریم.

تنها چیزی که می‌خواهم چیزی قابل حمل است که در تمام طول روز به آن فشار وارد نکنم و به اندازه کافی قدرتمند باشد که بتوانم برخی از کارهای اساسی را انجام دهم. یک لپ تاپ استوک سبک و به اندازه کافی سریع با قیمت کمتر از 700 دلار - آیا این سوال زیاد است؟ خوشبختانه این امکان وجود دارد، اما برخی معاوضه ها وجود دارد. در این دستگاه ها نمی توانید ویدیوها را ویرایش کنید یا بازی های هاردکور بازی کنید. نمایشگرها به اندازه مدل های گران قیمت تر واضح نیستند. اما ما تعداد زیادی لپ تاپ ارزان قیمت را آزمایش کرده‌ایم و برای کارهای روزمره، این دستگاه‌ها هر کاری را که از آنها بخواهید انجام می‌دهند—و مقداری پول در حساب بانکی شما باقی می‌گذارند.

مراقب سیستم عامل دستگاه باشید. اکثر اینها هنوز با ویندوز 10 عرضه می شوند، اما برخی از آنها یک ارتقاء رایگان به ویندوز 11 ارائه می دهند. همچنین، سایر راهنمای خرید ما، از جمله بهترین لپ تاپ ها و بهترین مک بوک ها را بررسی کنید.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت بازار 1401

Lenovo IdeaPad Flex 5

لپ تاپ ارزان قیمت Gear-Lenovo-Ideapad-Flex-5لپ‌تاپ IdeaPad 5 مبتنی بر AMD لنوو که با پردازنده Ryzen 5 عرضه می‌شود، بهترین لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه برای اکثر مردم است. شما قدرت زیادی دارید، صفحه نمایش 14 اینچی IPS بسیار زیبا، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD. لولای 360 درجه آن را به حالت تبلت یا حالت ایستاده برای تماشای فیلم تبدیل می کند. برای استفاده کامل از طراحی دو در یک، حتما قلم دیجیتال (45 دلار) را بگیرید. اگر از پول نقد لذت می برید، نسخه قدرتمندتر Ryzen 7 را می توان با کمی بیشتر (789 دلار) خریداری کرد.

لپ تاپ 15 اینچی Acer Aspire 3

خرید لپ تاپ Acer Aspire 3

Acer Aspire 3 بهترین ارزش را در بین تمام لپ‌تاپ‌های 15 اینچی که من آزمایش کردم ارائه می‌کند. شما باید این مدل را با پردازنده Core i5 اینتل (یا تراشه سری AMD 5000)، گرافیک یکپارچه، 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS (1920 در 1080 پیکسل) تهیه کنید. بزرگ است، و صفحه نمایش واضح ترین نیست، اما چشمان شما را خسته نمی کند. پورت های زیادی وجود دارد (اترنت، USB، USB-C، HDMI، جک هدفون) و برای تماشای ویدیوی 4K به اندازه کافی قدرتمند است.

لپ تاپ Acer Swift 3 (2021)

لپ تاپ Acer Swift 3 (2021)

ما در ابتدا نسخه 2021 ایسر از سوئیفت 3 را دوست داشتیم، اما شروع آن کمی بیشتر از بودجه 700 دلاری ما بود. اکنون که مقرون به صرفه تر است، این نوت بوک خرید بهتری است. این دستگاه یک تراشه قدرتمند Core i7 اینتل، 8 گیگابایت رم و یک SSD 256 گیگابایتی را در یک طراحی نازک و بی معنی با صفحه نمایش IPS LCD با وضوح 1920 در 1080 پیکسل قرار داده است. (IPS کمی زیباتر از برخی از انواع LCD است.)

Swift 3 در تست تخلیه باتری مبتنی بر ویدیو ما امتیاز خوبی از نظر عمر باتری کسب کرد و دارای چهار درگاه USB از جمله یک درگاه USB-C است. من همچنین از مدل i5 اینتل استفاده کرده ام که عمر باتری بهتری دارد اما با کاهش قابل توجه قدرت محاسباتی.

لپ تاپ HP Pavilion X360 14-inch

لپ تاپ HP Pavilion X360 14-inch

خط HP Pavilion یک لپ‌تاپ مطمئن و البته تا حدودی خسته‌کننده بوده است که اکنون به نظر می‌رسد. این مدل 14 اینچی تمام لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت را با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5، گرافیک یکپارچه و تعداد زیادی پورت (از جمله دو USB-A، یک USB-C، HDMI و کارت‌خوان SD) نشان می‌دهد. .

Pavilion همچنین به دلیل عدم شارژ بیش از حد RAM قابل توجه است. شما می توانید رم خود را دو برابر کنید و با 80 دلار به 16 گیگابایت می رساند. متأسفانه، آمازون برای ویندوز 11 هزینه بیشتری دریافت می کند، اما احتمالاً ارزش آن را دارد، زیرا ویندوز 10 برای همیشه پشتیبانی نخواهد شد. همچنین با این یکی از بلندگوهای با صدای خوب و یک صفحه کلید بسیار زیبا استفاده می کنید.

خرید لپ تاپ Acer Chromebook Spin 713

خرید لپ تاپ Acer Chromebook Spin 713

اگر از سیستم عامل کروم گوگل استفاده می کنید، کروم بوک اسپین 713 ایسر بهترین تجربه ای را ارائه می دهد که خارج از لپ تاپ های بسیار گران تر Pixelbook گوگل خواهید داشت. 8 گیگابایت رم و تراشه Core i5 اینتل، سیستم عامل Chrome را بسیار سریع می‌سازد، و Chromebook Spin 713 در تست تخلیه ویدیوی ما، نزدیک به 12 ساعت باتری را مدیریت می‌کند. صفحه نمایش فوق العاده روشن است و نسبت تصویر 3:2 برای ویرایش اسناد و مرور وب خوب است.

خرید Apple iPad (2021, 9th Gen)

خرید لپ تاپ Apple iPad (2021, 9th Gen)

آیا واقعاً به یک لپ تاپ ارزان نیاز دارید؟ آیا می توانید با یک تبلت کنار بیایید؟ آیپد 10.2 اینچی اپل 2021 جایگزین مناسبی برای لپ تاپ برای برخی افراد خواهد بود. اگر می خواهید عمر باتری عالی داشته باشید و چیزی که به عنوان راهی برای مرور وب از روی کاناپه، تماشای فیلم در رختخواب، و انجام کمی کار در طول روز دوچندان شود، آی پد مناسب است.

مالش یا مالش احتمالی در انجام کار در طول روز نهفته است. اگر بیشتر با اسناد پردازش کلمه، ابزارهای مبتنی بر وب و سایر کارهایی که iPad در آنها خوب است کار می کنید، عالی کار می کند. اگر کار شما شامل نرم افزاری است که روی iPad اجرا نمی شود، یک لپ تاپ واقعی تهیه کنید.

لپ تاپ Lenovo Duet Chromebook

لپ تاپ ارزان قیمت Lenovo Duet Chromebook

Lenovo Chromebook Duet (8/10، WIRED توصیه می‌کند) سرگرم‌کننده‌ترین لذتی است که با سیستم عامل Chrome خواهید داشت. برخی از کارها، مانند ویرایش عکس‌ها، در صفحه نمایش کوچک آن یک چالش هستند، اما برای مرور وب، ارسال ایمیل، ویرایش اسناد به صورت آنلاین و برقراری ارتباط با خانواده از طریق چت ویدیویی عالی است. این صفحه‌کلید جمع‌وجور، سبک و به‌طور شگفت‌انگیزی خوب ساخته شده است و صفحه‌کلید آن به خوبی چیزی است که با iPad یا Surface Go گران‌تر دریافت می‌کنید.

هیچ اسلات کارت SD برای افزایش حافظه شما وجود ندارد، بنابراین به سراغ مدل گران‌تر با درایو 1 ترابایتی بروید. هشدارها در مورد سیستم عامل Chrome در اینجا نیز اعمال می شود: این رایانه ای است که برای کارهای مبتنی بر وب در نظر گرفته شده است، و تمام.

خرید لپ تاپ Microsoft Surface Go 3

خرید لپ تاپ Microsoft Surface Go 3

مایکروسافت سرفیس گو بیشترین، و نه همه، قدرت ویندوز را به شکلی بسیار سبک وزن و قابل حمل به شما می دهد. همچنین می‌تواند در مواقعی که کار نمی‌کنید به عنوان یک تبلت رسانه ای نیز عمل کند. در اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد: بدون فن است، صفحه نمایش 10.5 اینچی واضح و روشن است، یک اسلات کارت micro SD به این معنی است که می توانید فضای اضافی درایو اضافه کنید، و پوشش یک صفحه کلید کوچک واقعا دوست داشتنی است.

عمر باتری بدتر از Surface Go 2 است. کاور بسیار زیبای صفحه کلید هنوز به صورت جداگانه با قیمت 99 دلار فروخته می شود. برای دریافت 8 گیگابایت رم و کیبورد، قیمت تقریبا دو برابر می شود.

نحوه پیدا کردم بهترین لپ تاپ ارزان قیمت

اگر بودجه شما محدود است و می‌خواهید بیشترین هزینه را برای خود داشته باشید، یا فقط می‌خواهید چیزی را از محل دفن زباله دور نگه دارید، بازار لپ‌تاپ‌های مستعمل یا بازسازی‌شده ارزش توجه دارد. من خوش شانس بودم که لپ تاپ دست دوم را در نوژینو خریدم.

برای کسب بهترین معامله، مطمئن شوید که بازار را می شناسید. برای پیدا کردن دستگاهی که متناسب با نیاز شماست، تحقیق کنید. ساده ترین و بنابراین (معمولا) بهترین معاملات، معمولاً در مدل های خسته کننده تر و کسب و کار محور هستند. من اتفاقاً ThinkPads را دوست دارم، که توسط شرکت‌های بزرگ استفاده می‌شوند و سپس به یکباره توسط شرکت‌های بزرگ کنار گذاشته می‌شوند، که به این معنی است که گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، و ارزان هستند.

این مشخصات را هدف قرار دهید: سعی کنید لپ‌تاپی با حداقل پردازنده نسل دهم Core i3 اینتل، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (ترجیحاً یک درایو حالت جامد) و حداقل یک صفحه نمایش 13 اینچی نزدیک داشته باشید. به HD

پیدا کردن لپ‌تاپ‌های استوک در نوژینو : وقتی فهمیدید چه می‌خواهید، آن را در نوژینو جستجو کنید. به پایین پیمایش کنید و گزینه نمایش فقط "فهرست های فروخته شده" را علامت بزنید. اکنون 10 فروش اخیر را در نظر بگیرید، قیمت ها را جمع کنید و بر 10 تقسیم کنید. این میانگین قیمت است. بیشتر از آن پرداخت نکنید

کمترین قیمت را در نظر داشته باشید - این قیمت عالی است. حالا تیک گزینه فروش رفته را بردارید. ببینید بین کمترین قیمت و میانگین قیمت چه چیزی وجود دارد. اینها معاملاتی هستند که می توانید در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنم چند تا را تماشا کنید. اصلا پیشنهاد یا شرکت نکنید فقط تا آخر آنها را تماشا کنید و ببینید که حراج ها در نهایت چقدر بالا می روند.

وقتی نسبت به بازار و آنچه باید بپردازید احساس کردید، زمانی که معامله ای پیدا کردید، خواهید فهمید. وقتی پیداش کردی صبر کن تا دقایق پایانی حراج پیشنهاد نکنید. شما نمی خواهید پیشنهاد دهندگان دیگر فرصتی برای واکنش داشته باشند. به یاد داشته باشید که اگر چیزی را از دست بدهید، این پایان دنیا نیست. همیشه چیز جدیدی در فروشگاه نوژینو لیست می شود.

لپ تاپ جدید بازدید : 32 یکشنبه 15 اسفند 1400 نظرات (0)

دل از مانیتورهای جدید Dell UltraSharp 27 و Dell UltraSharp 32 بر اساس فناوری IPS Black LG Display که در اوایل امسال توسط LG در نمایشگاه Consumer Electronics (CES 2022) به نمایش گذاشته شد، رونمایی کرد. مانیتورهای جدید 4K UltraSharp به جز اندازه و وزن صفحه نمایش مشخصات یکسانی دارند. آنها دارای حداکثر روشنایی 400 نیت، نرخ تجدید 60 هرتز و نسبت کنتراست ایستا 2000:1 هستند. همانطور که از نام آن پیداست، Dell UltraSharp 27 دارای صفحه نمایش 4K 27 اینچی IPS است، در حالی که Dell UltraSharp 32 دارای صفحه نمایش 32 اینچی IPS است. آخرین نمایشگرهای Dell زمان پاسخگویی از 5 تا 8 میلی ثانیه را ارائه می دهند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 508
  • بازدید کلی : 1,346